Audyty serwisów WWW
Audyt SEO jest dokładną analizą strony internetowej. Dzięki niemu można sprawdzić jak wygląda przystosowanie strony do wymagań wyszukiwarek internetowych.
Do badania wykorzystuje się algorytmy, które trzeba często aktualizować, ponieważ nieustannie pojawiają się nowsze wersje.
Analiza serwisu pozwala na wykrycie błędów uniemożliwiających właściwe indeksowanie w wyszukiwarkach oraz opisanie elementów, które koniecznie trzeba udoskonalić.
Po przeprowadzeniu audytu profesjonalna firma spisuje wskazania z audytu oraz sugestie rozwiązania problemów. Sporządza również wskazówki jakie zmiany należy przeprowadzić. Czasami jest to zmiana kodu html, linkowania, układu szablonu. Nieraz formułowane są także nowe rozwiązania.
Zakres audytu opisuje się najczęściej w umowie zawieranej z agencją interaktywną czy seo, a zazwyczaj obejmuje on meta tagi, strukturę serwisu, linkowanie wewnętrzne, budowę adresów url, czas niezbędny do załadowania strony. Czasami także bada się czy dana strona jest dostępna na urządzeniach mobilnych, czyli na przykład telefonach komórkowych, tabletach, ipadach, ocenia się budowę nowych stron docelowych, ocenia dodatkowe funkcje w serwisie. Sprawdza się także profil oraz jakość linków przychodzących. Audyt często jest usługą nieodpłatną, oferowaną jako uzupełnienie umowy o pozycjonowanie.
Audyt seo przede wszystkim jednak skupia się na nieprawidłowościach, które sprawiają, że serwis nie może osiągać wysokich pozycji w rankingach. Analiza wskazuje przyczynę takiego stanu rzeczy, a także umożliwia zaproponowanie rozwiązań. Audyt seo warto przeprowadzać regularnie, ponieważ pozwala on na dostosowanie witryny do najnowszych standardów i zwiększyć ilość odwiedzin na stronie. W firmach handlowych częstsze odwiedziny strony seo mogą sprawić, że wzrośnie sprzedaż produktów, firma uzyska większą liczbę klientów, zbudowany zostanie wizerunek firmy profesjonalnej, znającej nowoczesne narzędzia. Zatem prestiż firmy na pewno wzrośnie. Konkluzja może być tylko jedna: profesjonalny audyt seo jest wart zachodu i powinien być przeprowadzany regularnie, nigdy samodzielnie, lecz zlecany profesjonalnej firmie.
Nasze realizacje
Co o nas mówią?
Joanna Kowalczyk
Małgosia Grobelna
Michal Masłowski
Jacek Jurczyński
Michał Gałaj
holdentalesklep.eu
Kasia Kostacińska
www.bambiboo.eu
Yana Shylka
www.greenrealty.pl
Natalia Pietrzak
www.soligrano.pl
Piotr Matczak
www.rokita.biz
Małgorzata Grobelna
www.inspire.com.pl