Kampanie Ads: dlaczego warto?
Szeroki zasięg, szybkie efekty, przejrzystość, elastyczność, pełna mierzalność.
Około 98% użytkowników w Polsce korzysta z wyszukiwarki Google, która jest także domyślną wyszukiwarką dla popularnych przeglądarek internetowych. Wykorzystując potencjał Google AdWords możesz wyświetlać reklamy nad pierwszymi miejscami organicznych wyników wyszukiwania i w ten sposób błyskawicznie zdobyć ruch i nowych Klientów.
AdWords to stworzone przez Google medium reklamowe o najwięszym na świecie zasiegu, które zmienia się i ewoluuje. W Web Systems zarządzamy kontami AdWords małych oraz średnich firm. Jeśli nie masz bogatego doświadczenia w stosowaniu AdWords to nie masz szans, żeby wygrać z bardziej doświadczonymi użytkownikami AdWords. Dlaczego nie jest to proste? Teoretycznie wystarczy dobrać słowa kluczowe, umieścić je w kampanii, stworzyć reklamy, ustawić stawki i budżety. W praktyce jest jeszcze mnóstwo czynników, które mają wpływ na efektywność kampanii AdWords.
Reklama Adwords może występować w różnych formach: jako reklama tekstowa w wynikach wyszukiwania i na stronach partnerskich, graficzne reklamy produktowe, reklamy graficzne na stronach partnerskich, video w YouTube i reklamy mobilne w aplikacjach. Reklamy produktów usług mogą być dowolnie targetowane i wyświetlane w dowolnym momencie i każdym miejscu, co powoduje, że jest bardzo wiele sposobów na docieranie do potencjalnych klientów.
Jedną z największych zalet AdWords jest dokłądność. Reklamy można stworzyc tak, aby precyzyjnie dotrzeć do określonej grupy odbiorców, targetujących ich według płci, wielu i innych kryteriów, określając przekaz i czas w emosji reklam, lokalizacje i urządzenia, na których będą sie one wyświetlać.
Wielu początkujących reklamodawców zastanawia się nad samodzielnym prowadzeniem kampanii Google AdWords. Obsługa kampanii może z początku wydawać się prosta, a w Internecie napisano na ten temat tony publikacji, jednak w praktyce wcale nie jest to takie łatwe. Bardzo często okazuje się, że kampanie prowadzone samodzielnie przez ludzi, którzy nie mają doświadczenia, nie tylko nie przynoszą oczekiwanych rezultatów, ale generują straty.
Nasze realizacje
Co o nas mówią?
Joanna Kowalczyk
Małgosia Grobelna
Michal Masłowski
Jacek Jurczyński
Michał Gałaj
holdentalesklep.eu
Kasia Kostacińska
www.bambiboo.eu
Yana Shylka
www.greenrealty.pl
Natalia Pietrzak
www.soligrano.pl
Piotr Matczak
www.rokita.biz
Małgorzata Grobelna
www.inspire.com.pl